Últim ple del mandat a Amposta: comiats, adéus i desitjos de sort i encerts
A Amposta, últim ple del mandat. 10 dels 21 regidors no repetiran els propers 4 anys: 3 del govern d’Esquerra, els 6 del grup de CiU i la regidora no adscrita Rosita Pertegaz. Ha sigut una sessió plenària de tràmit i de comiat, amb desitjos per un proper mandat ple d’encerts. L’alcalde en funcions, Adam Tomàs, que ha aconseguit 16 dels 21 regidors ha tingut paraules d’agraïment per tots els regidors sortints.